Direktlänk till inlägg 15 maj 2013

Massaker att vänta

Av kloka-gubbens-blogg - 15 maj 2013 22:08

Det är synd om utländska tjejer som försöker att göra sig fria.

Ett par hundra knivhugg blir ofta svaret från familjen.

Utförda av någon tonåring som i det närmaste har straffrihet.

Det senaste fallet är solklart. En 17-åring mördar sin syster på uppdrag av sin släkt

och får nästan inget straff. Han är väl ute om något halvår efter alla straffrabatter.

Det måste till helt andra metoder.


All släkt i Sverige ska omedelbart utvisas på livstid. Mördaren ska dömas som vuxen. 

Varifrån kommer den idiotiska idén om att inte 16-17-åringar vet vad de gör. Trams.

In med dem och släng bort nyckeln. Domstolens agerande kommer att betyda 10-tals mördade

arabiska och kurdiska tjejer.


Det måste statueras ett tydligt exempel på att vi inte accepterar hedersmord och mördarpack i detta land.

Det måste införas en regel om att hot mot tjejerna omedelbart leder till att uppehållstillståndet omprövas

av migrationsdomstolen och vid bevisat uppsåt uppehållstillståndet dras in och släkten deporteras.

Detta kommer att skicka en ordentlig signal till mördarna att de åker ut, inte denna typ av flamsiga straff

som bara stärker mördarinstinkterna.

Upp till kamp för ordentligt skydd för de hotade tjejerna i Sverige.

Klaka gubben


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kloka-gubbens-blogg - 16 april 2013 10:37

Det pågår en idiotisk diskussion i Smålänningen. (tidning). Tyvärr kan jag inte delta då apan som är chefsredaktör har stängt av mig från publicering på insändarsidan. Jag skrev något om en ohelig allians mellan polis, åklagare, advokater, doma...

Av kloka-gubbens-blogg - 16 april 2013 10:37

Det pågår en idiotisk diskussion i Smålänningen. (tidning). Tyvärr kan jag inte delta då apan som är chefsredaktör har stängt av mig från publicering på insändarsidan. Jag skrev något om en ohelig allians mellan polis, åklagare, advokater, doma...

Av kloka-gubbens-blogg - 15 december 2010 23:37

Hörde på burken att Säpo utrett att vi har ca 200 extremister i detta land som kan begå bombningar och andra anfall mot vårt samhälle.   200 dårar går alltså fria på våra gator.   Jag har bara en enkel fråga. Varför i hummhum sitter inte de...

Av kloka-gubbens-blogg - 12 december 2010 23:45

En självmordsbombare slog till i Sverige. Detta har jag länge trott ska hända, men som vanligt sticker svenska folket och dess företrädare huvudet i sanden och låtsas att hotet inte finns. Uppvaknandet kunde ha blivit rejält brutalt om inte bombaren ...

Av kloka-gubbens-blogg - 7 november 2010 03:16

Jag sitter här och funderar över det svenska tvångsmiljöarbetet. Och om de globala effekter som detta avgiftsslaveri för oss svenskar skapar. Tyvärr måste jag säga: Inte ett skit. 9 miljoner människor kan inte vara städare åt flera miljarder nedskita...

Ovido - Quiz & Flashcards