Direktlänk till inlägg 15 december 2010

Nu blir jag mångalen!!!

Av kloka-gubbens-blogg - 15 december 2010 23:37

Hörde på burken att Säpo utrett att vi har ca 200 extremister i detta land som kan begå bombningar och andra anfall mot vårt samhälle.


200 dårar går alltså fria på våra gator.


Jag har bara en enkel fråga.

Varför i hummhum sitter inte de på ett plan till sina hemländer. Vi behöver inte denna dynga i detta vårt land. Skicka omedelbart hem dem, och se till att de inte kommer hit mera. Och de som tagit hit dem bör undersökas noga. Al Quida har med säkerhet agenter och rekryterare i Sverige,. De bör sitta på samma plan.

Och ge piloterna fallskärmar. Börjar dårarna bråka så låt dem hoppa, så kan de försöka flyga själva, dessa satans egna änglar.


Är någon infödd svensk ska han interneras och sitta internerad till han är så humhum gammal att han inte ser att aptera bomberna.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kloka-gubbens-blogg - 15 maj 2013 22:08

Det är synd om utländska tjejer som försöker att göra sig fria. Ett par hundra knivhugg blir ofta svaret från familjen. Utförda av någon tonåring som i det närmaste har straffrihet. Det senaste fallet är solklart. En 17-åring mördar sin syster ...

Av kloka-gubbens-blogg - 16 april 2013 10:37

Det pågår en idiotisk diskussion i Smålänningen. (tidning). Tyvärr kan jag inte delta då apan som är chefsredaktör har stängt av mig från publicering på insändarsidan. Jag skrev något om en ohelig allians mellan polis, åklagare, advokater, doma...

Av kloka-gubbens-blogg - 16 april 2013 10:37

Det pågår en idiotisk diskussion i Smålänningen. (tidning). Tyvärr kan jag inte delta då apan som är chefsredaktör har stängt av mig från publicering på insändarsidan. Jag skrev något om en ohelig allians mellan polis, åklagare, advokater, doma...

Av kloka-gubbens-blogg - 12 december 2010 23:45

En självmordsbombare slog till i Sverige. Detta har jag länge trott ska hända, men som vanligt sticker svenska folket och dess företrädare huvudet i sanden och låtsas att hotet inte finns. Uppvaknandet kunde ha blivit rejält brutalt om inte bombaren ...

Av kloka-gubbens-blogg - 7 november 2010 03:16

Jag sitter här och funderar över det svenska tvångsmiljöarbetet. Och om de globala effekter som detta avgiftsslaveri för oss svenskar skapar. Tyvärr måste jag säga: Inte ett skit. 9 miljoner människor kan inte vara städare åt flera miljarder nedskita...

Ovido - Quiz & Flashcards