Direktlänk till inlägg 16 april 2013

Idiotiska diskussioner

Av kloka-gubbens-blogg - 16 april 2013 10:37

Det pågår en idiotisk diskussion i Smålänningen. (tidning).

Tyvärr kan jag inte delta då apan som är chefsredaktör har stängt av mig

från publicering på insändarsidan. Jag skrev något om en ohelig allians mellan

polis, åklagare, advokater, domare fångvårdare och tjuvar och banditer.

De tjänar ju pengar på att banditerna finns.


Det passade inte denna utomordentliga tokfia  utan hon meddelade att jag

borde bevisa vad jag sa. Det hade blivit jävligt tomt på insändarsidorna

om alla hade ställts inför samma krav.

Och jag skrev bara att man kan undra om det inte finns... osv.


Troligen har "damen" ifråga någon mer eller mindre öppen koppling till någon eller några

som ingår i denna allians. 


Den idiotiska diskussionen består av att en liten kommunist med stora drömmar och några sverigedemikrater diskuterar våldtäkter i Sverige och Indien. SD påtalar mycket riktigt att antalet våldtäkter  i Sverige är mycket större än i Indien räknat på folkmängd. Kommunisten menar mer eller mindra att Svenska kvinnor som blir våldtagna 

i princip får skylla sig själva. Senaste inlägget påstod han med all rätt att i Sverige räknas en gruppvåldtäkt som 

lika många våldtäkter som förövarna var.  Det enda jag kan konstatera är att detta kvalificerade skitsnack är bara kommunistiska dimridåer och det förstår jag mycket väl. Tog de bort de utländska rösterna från kommunisterna skulle de troligen inte uppgå till 3 % ens. Det är alltså liv och död för dem att fylla på Sverige med invandring.

Till skillnad från de flesta säjer jag inte flyktingar för andelen sådana som jag stöttar till 100 % att ge en fristad är försumbar. Däremot vill jag ha omedelbar utvisning av svin som utför gruppvåldtäkter. Dock först efter att kirurgisk kastrering utförts (När det gäller gruppvåldtäkter så fanns de knappt före att Palmes pack översvämmade Sverige)

Även de islamister som nu krigar i Syrien eller Irak/palestina ska mötas av en stängd gräns. Vi behöver ett mindre antal mördare i Sverige, inte fler.


En sak till. När ska de sluta att kalla skäggiga unga män i 20-25-årsåldern för flyktingbarn. Det är ju löjligt. En annan sak som stör mig är diskussionen om att hjälpa flickor i tredje världen.

Gör det då för fan. Jag har inte hört talas om en flicka som är flyktingbarn, det är bara unga män. Ta hit flickor så hjälper vi några i alla fall. Och ta för fan inte hit deras släktingar, utan låt flickorna njuta av att få bestämma själva. De enda flickor som nu kommer hit försvinner snabbt till prostitution i Tyskland eller Danmark.


En sak som vi bör göra bums är att ta hem våra soldater från Afganistan. De där jävla mesar som vi skickar ner

kommer ju hem med hemska trauman som kostar samhället skjortan att fixa. Inse att vi inte längre har några män i det här landet. De har förtryckts alltför länge av feministpacket. Det är bättre att skicka ner kärringarna i stället

Risken för att de ska få några trauman är inte stor.

kloka gubben

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av kloka-gubbens-blogg - 15 maj 2013 22:08

Det är synd om utländska tjejer som försöker att göra sig fria. Ett par hundra knivhugg blir ofta svaret från familjen. Utförda av någon tonåring som i det närmaste har straffrihet. Det senaste fallet är solklart. En 17-åring mördar sin syster ...

Av kloka-gubbens-blogg - 16 april 2013 10:37

Det pågår en idiotisk diskussion i Smålänningen. (tidning). Tyvärr kan jag inte delta då apan som är chefsredaktör har stängt av mig från publicering på insändarsidan. Jag skrev något om en ohelig allians mellan polis, åklagare, advokater, doma...

Av kloka-gubbens-blogg - 15 december 2010 23:37

Hörde på burken att Säpo utrett att vi har ca 200 extremister i detta land som kan begå bombningar och andra anfall mot vårt samhälle.   200 dårar går alltså fria på våra gator.   Jag har bara en enkel fråga. Varför i hummhum sitter inte de...

Av kloka-gubbens-blogg - 12 december 2010 23:45

En självmordsbombare slog till i Sverige. Detta har jag länge trott ska hända, men som vanligt sticker svenska folket och dess företrädare huvudet i sanden och låtsas att hotet inte finns. Uppvaknandet kunde ha blivit rejält brutalt om inte bombaren ...

Av kloka-gubbens-blogg - 7 november 2010 03:16

Jag sitter här och funderar över det svenska tvångsmiljöarbetet. Och om de globala effekter som detta avgiftsslaveri för oss svenskar skapar. Tyvärr måste jag säga: Inte ett skit. 9 miljoner människor kan inte vara städare åt flera miljarder nedskita...

Ovido - Quiz & Flashcards